هنر من

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ب.ظ

یک شروع ساده


یک شروع ساده 

سر نوار را برداشته وسط یک پنس گذاشته یا اگر پنس ندارید می توانید دور یک سوزن یا خلال دندان بپیچید کار با پنس راحت تر است برای آنکه نوار ثابت مانده و راحت تر می توانید بپیچید؛ نوار را کاملا می پیچانیم و طرح های مختلف را در می آوریم.

 

بعد از پیچاندن آن را شکل می دهیم شکل گرد آن که کاملا ساده است برای شکل برگی آن کافیست از دو سر کمی دایره را فشار دهیم با سوزن یا پنس آن را به یک طرف جمع کنیم و در نهایت طرف مقابل را با نوک انگشت فشار می دهیم و تیز می کنیم.

 

برای ایجاد شکل چشم نیز دایره ای ایجاد کرده سپس دو سر را گرفته کمی فشار داده تا حالت  بیضی بگیرد و در آخر از دو سر با نوک انگشت فشار داده و تیز می کنیم.

 

با کمی صبرو خلاقیت می توانید از آثارتون لذت ببرید و همانطور که مشاهده می کنید با داشتن زیبایی خاص خود نسبت به هنرهای دیگر خرجی هم روی دستتان نمی گذارد!

 

اگر تا به حال ملیله کاغذی را امتحان نکردید پیشنهاد می دهم دست بکار شوید و با ساخت کارت پستالهایی به سلیقه خودتان برای عزیزانتان شروع کنید!

 

 



 
                                       



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۰
آزاده میرشکار

نظرات  (۱)

عاشق کارمم من خودم از صبح تا شب پایه این کار هستم و کلی برای کارم تلاش میکنم و این پیج هم هست امیدوارم که برید داخلش و یه دوری بزنید و لذت ببریدfarzaneh_honarmand@

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی