هنر من

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۳ ب.ظ

بازگشت دوباره

سلام
درسته این وبلاگ دل نوشته های من از هنرهای دستی ولی انگار خیلی بهش ظلم کردم که این همه وقت به آپ کردنش ادامه ندادم worried، مشغله زیاده اما این هنر چیزیه که دوستش دارم و وسط این همه مشغله یه کم انرژی و شور و شوق به زندگیم اضافه می کنه

قول میدم حداقل ماهی یه پست برای بهتر شدن حال و هوای خودم اینجا بذارم اونم اگه درس ها بذارن !

هفته ی دیگه میان ترم دارم و این همه درس :دی
دلم برای وبلاگ نویسی تنگ شده خیلی زود برمی گردم
اما با کارهای ساده و سبک و پنج دقیقه ای
کارهایی که به درد مدرسه و مهد و کارت پستال بخوره
برای کارای ظریف و دقیق وقت ندارم متاسفانه crying 

حتی کانال تلگرامم رو هم خیلی وقته آپ نکردم  @Quilling

باید یه برنامه ریزی دقیق تر داشته باشم که اوقات فراغت برای اینکار ایجاد کنم thumbs up

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۵
آزاده میرشکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی